.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
در جلسه شورای عالی انقلاب فرهنگی ؛
رئیس دانشگاه علوم پزشکی مازندران منصوب شد
شمال نیوز: در جلسه شورای عالی انقلاب فرهنگی که به ریاست حجت الاسلام روحانی برگزار شد، ریاست دانشگاه علوم پزشکی مازندران انتخاب شد.

شمال نیوز: در جلسه شورای عالی انقلاب فرهنگی، قاسم جان بابایی رئیس دانشگاه علوم پزشکی مازندران شد.

به گزارش شمال نیوز، به نقل از روابط عمومی علوم پزشکی مازندران، در جلسه شورای عالی انقلاب فرهنگی که به ریاست حجت الاسلام روحانی برگزار شد، قاسم جان بابایی برای ریاست دانشگاه علوم پزشکی مازندران انتخاب شد.

در این جلسه صلاحیت روسای جدید دانشگاه آزاد اسلامی و برخی از دانشگاه‌های علوم پزشکی مورد بحث و بررسی اعضای شورای عالی انقلاب فرهنگی قرار گرفته و در نهایت موارد زیر مورد تصویب قرار گرفت.

میرزاده به عنوان رئیس دانشگاه آزاد اسلامی، پیوندی به عنوان رئیس دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی، جعفریان به عنوان رئیس دانشگاه علوم پزشکی تهران، احمدی به عنوان رئیس دانشگاه علوم پزشکی گناباد، اسماعیلی ندیمی به عنوان رئیس دانشگاه علوم پزشکی رفسنجان، نصیری به عنوان رئیس دانشگاه علوم پزشکی زابل و جان‌بابایی به عنوان رئیس دانشگاه علوم پزشکی مازندران انتخاب شدند.
در جلسه شورای عالی انقلاب فرهنگی، حجت‌الاسلام سیدحسین شاهمرادی با پیشنهاد وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی و تصویب اعضا به عنوان دبیر شورای فرهنگ عمومی کشور انتخاب شد.


ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();
نظرات خوانندگان :

نا شناس 1 آذر 1392
انتصاب مسرت بخش و شایسته دکتر عزیز جان بابایی را بعنوان ریاست دانشگاه علوم پزشکی تبریز تبریک و تهنیت عرض نموده و از درگاه ایزد منان توفیقات برای خدمتی سرشار از شور و نشاط و مملو از توکل الهی در جهت رشد و شکوفایی استان مسئلت داریم. جمعی از خانواده های شهدا و ایثار گر استان مازندران
نا شناس 1 آذر 1392
باتبریک فراوان به جناب آقای دکتر جانبابایی آرزوی سلامتی و موفقیت روزافزون را از درگاه خداوند متعادل برای ایشان داریم کسی بهتر از ایشان شایسته این پست نبود بهترین انتخاب دولت تدبیر و امید در استان مازندران
نا شناس 1 آذر 1392
واقعا بابلی ها مرکز استان را فتح کرند نماینده ساری کجا هستند
محمد 1 آذر 1392
ایا یه ساروی پیدا نمی شد که از بابل ادم میارین
نا شناس 2 آذر 1392
بابلی هاعرضه دارند،فتح می کنند.ساروی ها فقط به دنبال زیر آب زدن خودشون هستند
یه بنده خدا 2 آذر 1392
کجاش بابلیه؟ قائمشهریه آقا داش
نا شناس 2 آذر 1392
نماینده های ساری دیگه ذای نمیخوان؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
نا شناس 2 آذر 1392
آقایی که گفتی بابلی ها مرکز استان رو فتح کردن.خیلی کوته فکری
ادارات کل و ارگان های استانی که متعلق به ساروی ها نیستن.متعلق به تمام 3 میلیون مازندارنی اند.پس مدیریتشم ربطی به ساروی ها نداره.همه شریکند.هرکس لایق تر باشه مدیر میشه.
شمام به جای حسادت زحمت بکش تا عین بابلی ها بدرخشی
(شمال نیوز مرد باش منتشر کن)
نا شناس 3 آذر 1392
دامادی و شجاعی رای نمیخواین ؟؟؟ دارین خجالت بکشید یه کم
نا شناس 3 آذر 1392
باسلام و تبریک به دکتر جان بابایی و معاونین محترم دانشگاه، امید است این گروه جدید با قدرت و جدیت مطالبات بسیار زیاد قشر زحمتکش درمانی و اداری که با با سختی طاقت فرسا و بصورت شبانه روزی در خدمت مردم نیازمند و در جهت کاهش آلام بیماران محترم تلاش می کنند در اسرع وقت، پرداخت شده تا این عزیران با اشتیاق به درمان و مرافبت به بیماران بپردازند. بیمارستان آمل

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 2.097 seconds.